logo F1live.cz

Lepší než Ferrari? Speciální lakování pro Miami představilo i RB

Špeciálne lakovanie Visa Cash App RB
© X/Visa Cash App RB
Matúš Pavlík
Matúš Pavlík3. 5. 2024

Velká cena Miami se rychle zařadila mezi nejprestižnější a nejexkluzivnější akce v kalendáři. Týmy se zde rádi předvádějí před sponzory a součástí víkendu se už staly i speciální lakování. Po Ferrari představil jedno takové i tým RB.

Interně ho nazvali ‚chameleon‘, což je docela příhodné, protože auto mění své barvy napříč celou svojí délkou. Není to však důvod, proč anglicko-italský tým zvolil takové označení. Je totiž pojmenováno po debetní kartě jednoho z titulních sponzorů týmu Cash App.

„Chameleonské lakování Visa Cash App je perfektním barveným schématem pro naše první závod v USA,“ uvedl generální ředitel stáje Peter Bayer. „Od té doby, co jsme v Las Vegas představili náš monopost, udělali jsme několik velkých kroků vpřed a přinášíme fanouškům vzrušující novou cestu.“

„Touhu zlepšovat se a spojovat sdílíme se společnostmi Visa a Cash App, které spojují lidi ve sportu prostřednictvím zážitků. Toto neuvěřitelné lakování a akce doprovázející jeho uvedení v Miami dokazují jejich oddanost týmu a F1. Nemůžeme se dočkat, až uvidíme Chameleona VCARB01 v akci tento víkend,“ dodal Bayer.

Tým představil speciální lakování ve čtvrti Wynwood, která je známá svým pouličním uměním. To nebyla náhoda a podle slov generálního ředitele chce tímto RB přiblížit Formuli 1 specifické vrstvě fanoušků. „S našimi partnery jsme vedli diskuse, že bychom se měli zaměřit na nové a mladší publikum, které oslovujeme prostřednictvím sociálních médií,“ uvedl Bayer.

„Samozřejmě, v první řadě jde o závod, na který se chceme soustředit, ale zároveň chceme, aby tento tým byl hodnotný a nabízel určitou zábavu. Chceme demokratizovat tento sport prostřednictvím partnerství tím, že pozveme fanoušky, kteří nemohou přijít na okruh, protože možná je to pro ně cenově nedostupné nebo jsou závody vyprodané, a vynahradíme jim to akcemi v centru města s velkými hudebními vystoupeními,“ dodal Bayer.